8. 12. 2010

muffins

ahooj .. tak zase po nějakém čase přispívám.. ale slibuju že už budu přispívat častěji. v poslední době jsem neměla vůbec čas.. kvůli škole, kamarádům, příteli atd ..

pořad je něco nového :) škola už je v klidu, za chvíli končí pololetí a všechno zvládám.. dále jsem se konečně odhodlala a upekla jsem doma poprvé muffins.. a povedly se mi krásně :) doma moc nepečeme a tak si pochutnala celá rodina..


 dále jsem měla minulý víkend ochutnávku v intersparech v ostrave a pak i ve frýdku místku :) na Juicee gumee.. bonbonky :) tak ste mě mohli vidět..

potom mi maminka dovela asi sto nových náušnic :D má nějaké tajné zdroje a vždy mi doveze plny pytlík.. některé jsou obyčejné a některé jsou prostře překrásně.. dneska mám v plánu si udělat nástěnku na náušnice.. takze až je vyfotím tak uvidíte co mám doma za zázraky :)

zatím se s vámi loučím :*

1 komentář:

Ti, kterým se tady líbí :)

Archiv