21. 10. 2010

nemocná

a je to tady.. :( jsem nemocná, rýma, kašel atd.. a zrovna když jsou příští týden prázdniny :( snad to nějak přes víkend vyležím..

19.10. jsem měla svátek :) a moje zlatíčko mi koupilo nový batoh... nechápu.. nikdy jsem svátky ani trosku neřešila a on mi donese místo bonbónků nový batoh.. :D miluju ho ...
LOAP FAINT
batoh je krásnej :) mám i modrou bundu, takze se to k tomu hodí ..pekne do školy.. a mám nové balerínky.. černé od Cheeroke.. takové obyčejné piškotky .. dokonce bez mašličky..:D  zjistila jsem ze nemám ale žádné pořádné boty na tohle počasí :( musím si jít něco urychleně koupit.. páč kolem Karvinné a ve Frýdlantu už dneska sněžilo.. a řekla bych že takových míst bylo určitě více :( achjo .. nechci zimu.. i když jsem závodně lyžovala už mi to ani nějak nechybí.. i když :D .. ae i tak.. chci léto !! horké slunce, opalování a tak...

jinak miluju taky podzim :* jak je všechno barevné a padá to listí... taková ta pravá podzimní romantika :*

ach ty fotky :* nefotila jsem to já.. ale jsou prostě překrásné.. brzy dodám vlastní foto :P těšte se..

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ti, kterým se tady líbí :)

Archiv