12. 10. 2010

Kuky a korálky

tak dneska jsme byli se školou na toho Kuky se vrací.. řeknu vám že takovou pytlovinu jsem už dloooouho neviděla :D nejzajímavější na to filmu bylo asi těch 15 posledních minut .. a v jedné chvíli jsem v tom kině doslova usínala !! je to docela roztomilý emo woodoo příběh .. jednoduchý, zajímavý, ale místy trošku trapný.. pro malé děti ideální, ovšem já, skoro plnoletá jsem se místy trošičku styděla, když se z plátna ozývaly zvuky jako pípí pápá crrcrr... :D a nejlepší byla ta pasáž o sexu.. velmi zajímavé !!

no a pak jsme měli ještě 3 hodiny ve škole... jelikož to kino je asi 5 minut od ní .. co už, stejně jsme toho moc nedělali, nebo alespoň já ne.. ale měli jsme mít tělocvik.. a ten nám odpadnul.. :) před pár týdny jsem v šatně u tělocvičny našla krásné dřevěné korálky, mám z nich radost, i když jsem je na sobě zatím měla jen párkrát ..

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ti, kterým se tady líbí :)

Archiv