9. 10. 2010

Praha

zdravím :)

ve čtvrtek jsem jela s mým D. na menší výlet do Prahy :) vyšlo nám krásné počasí a já zapoměla doma foťák !! a to jsem ho měla připravený na stole :( tak máme foto jen v mobilu.. tak snad to nebude tak hrozná kvalita ..

poprvé jsem byla ve Starbucks.. hodně lidí o tom hrozně básní tak jsem to chtěla zkusit :)

dala jsem si Vanilla late :) bylo hrozně dobré ! ale je mi líto že není provozovna i někde poblíž .. třeba v Ostravě.. ale někde jsem četla, že Starbucks uvažuje o provozovnách v Ově a v Brně :) to by bylo skvělé !

jinak se mám skvěle :) školu už docela zvládám a navic jsou tento tyden generálky státních maturit tak nám zkracují vyučování a pojedeme do kina.. na Kuky se vrací.. fakt geniální film pro studenty 3. ročníků... achjo, co už, nějak se to přetrpí a třeba mě to i bude bavit.. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ti, kterým se tady líbí :)

Archiv