5. 10. 2010

láska bez křídel

aneb přátelství! :)

miluji tenhle citát...

už jste někdy někdo cítili k jedné osobě tak hodně že jste to nemohli popsat slovy?? prostě víte že tohle není láska, jasně že ne.. a ani si neumíte představit že by z toho snad mohla vzniknout... to ani náhodou.. ale přece víte, že tohle je člověk kterého jste hledali a teďka byste nevěděli co si bez něj počít?
já mám takových lidé hned několik.. kamarádi pro mě znamenají hrozně moc, ale přece tam je jedna osoba která znamená nejvíce :) která toho o mě ví hodně a přece mě má ráda takovou jaká jsem.. a tomuto človíčkovi bych chtěla moc poděkovat že mi zkřížil cestu :-*

jinak nedávno jsem byla s kamarády na Žermanické hrázi.. je to tam kouzelné.. pro mě už jen tím že jsem tady v tomhle prostředí vyrůstala.. z Žermanic na hráz vedou nádherné schody, kde je kolem jen příroda..

:)

jinak bundu ještě nemám :( a nemám ani boty ... děs.. potřebuju nějaké pěkné botky do školy i na procházky a tak.. na jaro leto i podzim.. jenže ty v tomto období asi neseženu takže mám smůlu..co už :(

ve škole mi to zatím docela jde.. až na tu blbou fráninu a ajinu.. já která měla vyznamenání, mám moje první známky v tom to roce samé 3, 4 a dokonce i 5 :(:( to je strašné.. musím s tím něco udělat.. snažím se ale asi to prostě nestačí..snad to bude dobrý, je teprve přece začátek ne ?? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ti, kterým se tady líbí :)

Archiv