8. 12. 2010

cosmétiques

chtěla bych vám představit nějakou kosmetiku, kterou používám... jen malou "přehlídku" .. pokračování bude příště :P

 uhlazující mléko ... používá se při žehlení.. mám krásně kudrnaté vlasy, ale při posledním stříhání mi to holička zkrátila o hodne a postupně a tak to ted musím bud zehlit, nebo dávat do culíku.. ale vlasy mi rostou rychle.. jinak po opužití tohoto mléka mi vlasy vydrží rovné i dva dny.. a navíc totálně krásně voní!
 tohle je můj odlakovač .. je se Shleckeru a po použití krásně voníí !

 Clean and clear - a máš to vychyytaný ! :D první "věc" která opravdu funguje.. přesně jak se píše v návodu.. já problémy s pletí nemám žádné, ale když už se náhodou nějaký objeví tak tahle tubička ho vyřeší do 4 hodin :) doporučuju !!
 no jo.. gel na nohy.. příjemně chladí a já ho používám téměř každý den před spaním ..

parfém .. C-THRU zelená.. měla jsem doma několik měsíců jen vzoreček a na narozeniny mě maminka překvapila :) nádherně voní ..

4 komentáře:

  1. Kdysi jsem měla stejný parfém :)

    OdpovědětVymazat
  2. tu c-thru moj chalna na mne miluje, mliecko som mala, teraz mam v podobnej nadobke, ale to je uplne super chystam sa o nom napisat.

    OdpovědětVymazat
  3. To první mám ale na kudrnaté vlasy. :) Takže než si jdu dělat vlny, tak si vlasy nejdřív nastříkám. :) Máš super blog a děkuji za koment. Příště bych raději uvítala ale komentář něco k TEXTU a nakonec si přidej třeba at jdu na tvůj blog.. Ale nejčastěji komentáře oplácim ať píšou co píšou. :) Máš to tu hezkýýý

    OdpovědětVymazat
  4. Vůbec nemáš zač, já děkuji. :) Jinak super článeky no.. těším se na další. :) Clean a crear vypadá dobře už jen proto co jsi k němu napsala. Popřemýšlím o něm! :)

    OdpovědětVymazat

Ti, kterým se tady líbí :)

Archiv