22. 8. 2010

Bonjour

vítám Vás na mém blogu :)

dříve jsem měla blog na blog.cz ale tady jsem častěji, sleduji blogy o módě, čtu si příspěvky, které přidáváte i jen tak, příběhy ze života a tak jsem se rozhodla, že si založím blog taky zde. Měl by být o všedním životě, o mém životě, o módě, ale i o něčem úplně jiném, co mě zrovna napadne, protože jako hodně jiných mám i já docela barevnou a bujnou fantazii :)

možná bych vám o sobě měla něco napsat, ale proč?? jestli budete číst moje články, tak z kontextu zjistíte jaká jsem a co mám ráda :)

takže vám povím jen to, že mám ráda fotografování, přírodu, plyšáky, módu a kaktusy :D no.. je toho mnohem, mnohem více !

Mé okaté kaktusy :) mám ráda super extravagantní květináče :D no co, i oni musí být pěkně oháknutí :)
tady jsou například v kelímkách od zmrzlin :)
batůžek od sourozence
líbí se  vám kabelka ? :)
knihovnička :) misto těch poliček přijde nová skříň, takže je to teďka takhle naskládáne..
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ti, kterým se tady líbí :)

Archiv