22. 8. 2010

10 dní ..

je to tak ... za 10 dní nám, školou povinným,  končí prázdniny .. já se do školy těším ! ráda se dozvídám nové věci a škola, kterou nyní studuji je opravdu fajn. Ve třídě máme docela dobrý kolektiv, ale nemám mezi nima nějaké dobré kamarádky..až na nějaké vyjímky :)..

a co vy? těšíte se do školy ? a jak jste si vlastně užili letošní prázdniny?? já byla s našima na posledni dovolené a jinak jsem byla skoro pořád se svým přítelem a sourozenci.. letošní prázdniny považuji za nejlepší v mém životě, a to mi je už 17 :D co už..

za chvíli to bude rok, co jsem se svým přítelem D. Je opravdu skvělý a rozumíme si snad ve všem, jsme takové spřízněné duše a přesně takhle jsem si to vždy snila. nedávno jsme měli několikaměsíční výročí a tak jsem pro něj upekla tyčinky, "šneky" ( listové těsto, sýr, salám, kečup a vejce:) ) a zapálila svíčku, když přišel z práce, byl opravdu překvapený a šťastný :)*

šnečci :*
a co vy? už jste našli toho pravého??

4 komentáře:

  1. Bohužel, prázdniny utekly hrozně moc rychle, dnes jedu na poslední výlet a pak hurá do školy, vůbec se mi tam, ale nechce....a toho pravého jsem nenašla, on si najde mě! :)

    OdpovědětVymazat
  2. mmmmm tyhle šnečky taky dělám!!! :))) yum!!

    OdpovědětVymazat
  3. Jee to je moc hezký od tebe, jsi šikovná, vypadají báječně šnečíci. Určitě měl velkou radost přítel.
    Já mám s přítelem rok našeho vztahu taky za dveřma, za 5 dnííí :)
    Přeju hodně štěstí s blogem, s přítelem, ve škole... :)

    EJVI

    http://ejvifreedom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. sme odlišné :D ja nechcem školu ani len vidieť.

    OdpovědětVymazat

Ti, kterým se tady líbí :)

Archiv