14. 12. 2010

oblíbené

mám tady další várku mých oblíbených kosmetických přípravků :) a taky pár doporučení ..

Kosmetika FM group.. nevím kolik z vás zná právě tuto.. já se k ní dostala úplně náhodou.. byla to nabídka práce distributorky :) každý měsíc z ní něco objednávám.. nejen že to mě jako studentovi malinko "vynáší" , ale jsou to opravdu dobré produkty..

..tohle je odličovací micerální voda.. je to nejlepší odličovadlo, jaké jsem kdy použila.. stojí kolem stovky a perfektně mi smyje i voděodolnou řasenku.. a hlavně!! neštípe v očích a docela pěkně voní.. já už si určitě nic jiného nepořídím :) jsem s ní na 100% spokojená !!


... firma FM nabízí milion druhů parfémů a toaletních vod atd.. ale jen jediná má takhle krásný flakónek :) její vůně je sice trošku sladčí ale co už :) voní pěkně.. koupila jsem ji babičce pod stromeček :P

Dále mám velmi ráda Gabriellu Salvete... má různé odstíny laků na nehty.. jejich aplikace je jednoduchá a lak mi dlouho vydrží na nehtech :)
Tužka na oči je vysunovací.. není to klasická strouhací .. mám ji hrozně ráda.. pořídila jsem si ji na doporučení kamarádky :) tužka se tak moc nesmývá a linky mi vydrží docela dlouho..
Make-up.. můj odstín je č. 2 :P jsem docela bledá a tohle mi opravdu vyhovuje..  nedělá fleky a nemusím se domalovávat během dne..



Nedávno jsem si koupila minerální pudr od essence... zatím jsem taky velmi spokojená :) sice je levnější ale vyhovuje mi, tak proč né :)


..  řasenka od MaxFactor.. taky možná trošku dražší záležitost.. taky jsem si ji oblíbila.. krásně rozčeše řasy :)

a nakonec jedna šílenost :D

můj taťka je tak trošku fanda Baníku.. koupil si krásné fanouškovské bonbony.. jsou ovocné a dobré :) :D

6 komentářů:

  1. tu kozmetiku poznam len z takych aukro stranok viem ze predavaju zevraj celkom kvalitne napodobeniny parfumov, ale na Slovensku vyjdu tie napodobeniny podla mna celkom draho cize to uzs a viac oplati si dolozit do originalu:)

    OdpovědětVymazat
  2. Takové kosmetiky! ty laky ♥ :)

    OdpovědětVymazat
  3. tak to je asi ten lepsi pripd ink krasny flakon

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný fotky. Jo a děkuji za komentář. :) Snad boty taky seženeš! :) držim palce. ♥ Voňavka vypadá moc hezky. :)

    OdpovědětVymazat
  5. ten růžový lak vypadá moc pěkně :)))

    OdpovědětVymazat
  6. Gabrielle Salvete používam aj ja...teda laky od nich

    OdpovědětVymazat

Ti, kterým se tady líbí :)

Archiv