25. 8. 2010

déšť dští v Španělku zvlášť tam kde je pláň

fajn, déšť dští, jenže tohle není Španělsko, ale Ostrava a není tady jen pláň ale ráj obchodů a supermarketů.. a vysokých domů, aut, lidí a tak dále ..

na fotce mě můžete vidět v mé super pláštěnce :D hrozně nerada nosím deštníky, prostě mě to nebaví.. stejně s ním vždycky zmoknu,tak stejně to mám s příborem :D vždy si vsechno nejdřív nakrájím a pak jím jen vidličkou... :D ............  ale hledám průhledný deštník..musí to být super jít po dním když prší, to pak všechny ty kapky vidíte a tak .... nevím kde ho sehnat, nevíte ??

foto ve f-m :) zrovna byly záplavy a pršelo jak z konve..

takže, včera jsem byla s mamkou nakupovat, bylo to super :) mám nové jeansy z Tesca od Cheerokee-  .. už jsem nějaké potřebovala, protože ty co jsem měla z Takka my moc dlouho nevydržely :D nějakým záhadným způsobem se mi udělala díra mezi nohama.. a taky jsem si nakoupila sešity do školy.. takové ty spirálové, jsou sice drazší ale jsou pěkné :) a ještě budu mít novou bundu, nemám už několik roků žádnou, chodila jsem jen v mikinách, dokonce i přes zimu, sice mám pořádnou zimní bundu, ale vypadám v tom jako snehulák a vubec :D nosila jsem ji jen v tom největším mrazu.. takže mám vyhlídnutou novou bundu z jednoho fajn obchůdku naproti Futura v Ostravě :) kolem 20. září si pro ni pojedu.. není moc hrubá, ale to nevadí :)

můj sourozenec měl nedávno narozeniny :) a tak mu naši pořídili křečka :D a já mám kocourka.. křeček se jmenuje Gustav. i když to je vlastně holka :D a muj kocour se jmenuje Mikeš..  a nemůže si na malého kamaráda pořád zvyknout :D je fajn ho pozorovat kdyz se chce ke Gustavovi dostat ale nemůže, protože je zavřený v kleci :D

Gustav a Mikeš :)*
mimochodem, titulek je ze ságy knih Páté srdce, znáte ji někdo ?? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ti, kterým se tady líbí :)

Archiv